کاهش هزینه ها و افزایش درآمد:
از آنجایی که سیستم روشنایی و کنترل دما در هتل هوشمند است، در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و هزینه ها بسیار کاهش می یابد. در عین حال، امکانات رفاهی فراوان هتل، مهمانان بیشتری را جذب می کند و درآمد را افزایش می دهد.
اکثر سوالاتی که پیش از مهمانان مطرح می شود مشابه یکدیگر بوده و تنها 10 درصد آنها مربوط به سوالاتی است که نیاز به پیگیری توسط کارکنان یا مدیر هتل دارد. بنابراین در هتل هوشمند 90 درصد پاسخ ها قبلا در اپلیکیشن داده شده است.
مهمانان هتل هوشمند انتخاب های بیشتری دارند. همچنین برای انجام بسیاری از کارها نیازی به کمک کارکنان هتل ندارند. به عنوان مثال، آنها می توانند یک اتاق در هتل یا آنلاین رزرو کنند.
شخصی سازی:
اگر مهمان یک بار به هتل هوشمندی مراجعه کند، اطلاعات آنها برای اقامت های بعدی ثبت می شود. علاوه بر این، خدمات مطابق با خواسته های او سفارشی شده و به روشی کاملا منحصر به فرد ارائه می شود.
وقتی یک مسافر خسته از راه می رسد، دیگر نیازی نیست که در صف بنشینید یا منتظر بمانید تا اتاق خود را دریافت کنید. علاوه بر این، تمامی امکانات اتاق، از نور گرفته تا پرده، توسط تلفن همراه مهمان کنترل می شود و باعث راحتی افراد می شود.
نصب سنسور هوشمند این امکان را فراهم می کند تا قبل از بروز یک مشکل جدی و گران قیمت، با دادن اخطار، هرگونه نقصی را برطرف کنید.
مسافران با در اختیار داشتن منوی تلفن همراه خود به راحتی می توانند سفارش خود را ثبت کنند.
با استفاده از اپلیکیشن هتل و سنسورهای هوشمند، این امکان برای مهمانان فراهم شده است که از قبل جای پارک خود را رزرو کنند که باعث صرفه جویی در هزینه های مدیریت و زمان مهمان می شود.
مسافران قبل از رسیدن به هتل، کارمندان هتل را با اپلیکیشن مطلع می کنند تا روند ورود سریعتر و آسانتر شود. این گزینه همچنین می تواند هنگام انتقال محل استفاده شود.
استفاده از تلفن همراه به عنوان کلید اتاق، علاوه بر کاهش هزینه چاپ کارت برای هتل، به مسافر این اطمینان را می دهد که تنها او به اتاق دسترسی دارد.