مخزن آسان رو یا مخزن باریک که به نام های مخزن کتاب، مخزن مکعبی آسانرو و همچنین مخزن عمودی ایستاده آسانرو نیز شناخته می شود و در حال حاضر در فروشگاه آب مخزن در حجم های 100 لیتری، 230 لیتری، 500 لیتری موجود می باشد. لیتر، 1500 لیتر و 2000 لیتر. مخزن با کاربری آسان بهترین انتخاب برای مشتریانی است که فضای کافی برای نصب مخزن آب ندارند و یا عرض درب ها تا محل نصب بسیار باریک است.خرید مخزن اسلیم لاین 1000 لیتری اینجا کلیک کنید.
لازم به ذکر است که مخازن آسانرو پلاستونیک یا اسلیم معمولاً قیمت بالاتری نسبت به سایر مخازن پلی اتیلن دارند، به همین دلیل تنها در مواقعی که امکان نصب مخازن دیگر مانند مخازن افقی و عمودی وجود ندارد، مخزن آب آسان برای استفاده به عنوان منبع آب. دارم بلند میشم
ویژگی های تانک های با استفاده آسان یا مخازن باریک (slim line) ارائه شده در water tank.com:
1- نصب سریع و آسان
2- کاملا یکپارچه و بدون درز
3- تبادل حرارتی نسبتا کم
4- حمل و نقل آسان
5- مقاوم در برابر اسیدها، بازها و مواد خورنده
6- تاریخ تولید و حجم را روی بدنه محصول حک کنید
7- تهیه شده از مواد اولیه کاملا بهداشتی (فود گرید)
8- دارای 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد
نکاتی را که باید قبل از خرید مخازن سبک بدانید را بدانید
با توجه به اینکه عموماً مخزن نور را در فضاهای خاصی مانند موتورخانه و اتاق تاسیسات یا پارکینگ نصب می کنند، نکات زیر را باید همیشه در نظر داشت:
1- کلیه درها و مکان هایی که مخزن باید از آن ها عبور کند باید با توجه به ابعاد مخزن اندازه گیری و بررسی شود که آیا امکان عبور وجود دارد یا خیر.
2- نزدیک مخزن نباید شعله و حرارت وجود داشته باشد. زیرا گرمای بیش از حد می تواند به مخزن آسیب برساند.
3- محل نصب تانک آسانرو نباید دارای شیب یا تیرک بالا باشد. برای افزایش ارتفاع مخزن نباید آجر یا تخته زیر مخزن قرار داده شود. در این حالت باید تمام سطح زیرین مخزن پوشانده شود و قسمتی از آن در هوا معلق بماند.
4- در صورت نصب مخزن در پارکینگ و کنار خودروها حتما نکات ایمنی را رعایت کنید تا از برخورد با باک جلوگیری شود.
بهترین انبارهای ایران توسط پلاستونیک تولید می شود. و به لطف مواد اولیه درجه یک و همچنین استانداردهای بالا و تاکید بر تولید محصولات با بالاترین کیفیت ممکن، رادیل توانسته نظر بسیاری از شهروندان را به خود جلب کند.
کمپین تبلیغاتی اینجا کلیک کنید. انواع کمپین های تبلیغاتی + 11 نوع کمپین تبلیغاتی در سال 2022! کمپین های تبلیغاتی بخشی ضروری از رشد هر کسب و کاری هستند و می توانند به شرکت شما کمک کنند یا محصولات بیشتری بفروشند و همچنین استفاده از نام تجاری شما را افزایش دهند، مشتریان جدید جذب کنند و در نتیجه فروش بیشتری را مشاهده کنند. کمپین های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و کمپینی که انتخاب می کنید باید مختص کسب و کار شما باشد.
در این مقاله درباره چیستی کمپین تبلیغاتی، 11 نوع کمپین مختلف که می توانید برای شرکت خود اجرا کنید و نمونه هایی از انواع کمپین های تبلیغاتی موفق صحبت می کنیم. در دوره شروع دیجیتال مارکتینگ با کمک کمپین های تبلیغاتی مختلف می توانید درآمد محصول یا خدمات خود را به هوشمندترین شکل ممکن افزایش دهید
به طور خلاصه، کمپین تبلیغاتی، انواع فعالیتهای تبلیغاتی است که با موضوع یکسان و پیرامون آن انجام میشود و به صورت هماهنگ انجام میشود. انواع مختلفی از کمپین های تبلیغاتی وجود دارد که می توانید با توجه به کسب و کار خود از آنها استفاده کنید. اگر اطلاعات بیشتری در مورد کمپین تبلیغاتی می خواهید، می توانید در مقاله های مقدماتی این فصل به طور مفصل مطالعه کنید که کمپین تبلیغاتی چیست.
کمپین های تبلیغاتی انواع و بخش های مختلفی دارند، از کمپین های آگاهی از برند گرفته تا کمپین های بازاریابی تاثیرگذار. همه آنها شامل انواع کمپین های تبلیغاتی هستند که در صورت لزوم می توانید از آنها استفاده کنید. در زیر انواع کمپین های تبلیغاتی را معرفی می کنیم.
یک کمپین آگاهی از برند تنها یک هدف دارد: انتشار کلمه در مورد اینکه شرکت شما چیست و چه می کند.
وظیفه هر نوع کمپین ایجاد شناخت برند است. در کمپین دیجیتال مارکتینگ و سایر کمپین ها نیز همین اتفاق می افتد. وقتی صحبت از یک کمپین آگاهی از برند می شود، باید به خاطر داشته باشید که این کمپین فراتر از شناخت برند شما است. این کمپین به مخاطب می گوید که با تمام جزئیات و محصولات با من آشنا شود! بدانید از کجا شروع کردم و هدف این برند چیست. بگذارید برای شما مثالی بزنم.
کمپین تبلیغاتی اینجا کلیک کنید. انواع کمپین های تبلیغاتی + 11 نوع کمپین تبلیغاتی در سال 2022! کمپین های تبلیغاتی بخشی ضروری از رشد هر کسب و کاری هستند و می توانند به شرکت شما کمک کنند یا محصولات بیشتری بفروشند و همچنین استفاده از نام تجاری شما را افزایش دهند، مشتریان جدید جذب کنند و در نتیجه فروش بیشتری را مشاهده کنند. کمپین های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و کمپینی که انتخاب می کنید باید مختص کسب و کار شما باشد.
در این مقاله درباره چیستی کمپین تبلیغاتی، 11 نوع کمپین مختلف که می توانید برای شرکت خود اجرا کنید و نمونه هایی از انواع کمپین های تبلیغاتی موفق صحبت می کنیم. در دوره شروع دیجیتال مارکتینگ با کمک کمپین های تبلیغاتی مختلف می توانید درآمد محصول یا خدمات خود را به هوشمندترین شکل ممکن افزایش دهید
به طور خلاصه، کمپین تبلیغاتی، انواع فعالیتهای تبلیغاتی است که با موضوع یکسان و پیرامون آن انجام میشود و به صورت هماهنگ انجام میشود. انواع مختلفی از کمپین های تبلیغاتی وجود دارد که می توانید با توجه به کسب و کار خود از آنها استفاده کنید. اگر اطلاعات بیشتری در مورد کمپین تبلیغاتی می خواهید، می توانید در مقاله های مقدماتی این فصل به طور مفصل مطالعه کنید که کمپین تبلیغاتی چیست.
کمپین های تبلیغاتی انواع و بخش های مختلفی دارند، از کمپین های آگاهی از برند گرفته تا کمپین های بازاریابی تاثیرگذار. همه آنها شامل انواع کمپین های تبلیغاتی هستند که در صورت لزوم می توانید از آنها استفاده کنید. در زیر انواع کمپین های تبلیغاتی را معرفی می کنیم.
یک کمپین آگاهی از برند تنها یک هدف دارد: انتشار کلمه در مورد اینکه شرکت شما چیست و چه می کند.
وظیفه هر نوع کمپین ایجاد شناخت برند است. در کمپین دیجیتال مارکتینگ و سایر کمپین ها نیز همین اتفاق می افتد. وقتی صحبت از یک کمپین آگاهی از برند می شود، باید به خاطر داشته باشید که این کمپین فراتر از شناخت برند شما است. این کمپین به مخاطب می گوید که با تمام جزئیات و محصولات با من آشنا شود! بدانید از کجا شروع کردم و هدف این برند چیست. بگذارید برای شما مثالی بزنم.
اولین نکته در هنگام خرید این محصولات نوع مخزن آن است که نشان می دهد این مخزن برای حمل چه نوع مایعی طراحی شده است.
اگر مخزن آب است باید از ورق گالوانیزه و اگر برای سوخت است باید از ورق مشکی باشد.
پارامتر بعدی ظرفیت مخزن است، زیرا ظرفیت مخزن به سازنده می گوید که از چه ضخامت و تعداد چرخ استفاده کند و همچنین تایرهایی با چه اندازه ای.نکات زیر را نیز می توان به تفصیل از قبیل نوع مخزن، رنگ مخزن، جعبه های مورد نیاز، گلگیر در صورت نیاز، توقف و ... مشخص کرد که تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده تانکر چرخدار دارد.خرید تانکر آب اینجا کلیک کنید .
برای رنگ آمیزی صبور باشید و بگذارید رنگ ها خشک شوند. گاهی اوقات رنگ ها بیش از 24 ساعت طول می کشد تا خشک شوند. همچنین زمانی که قصد دارید ابتدا کل بدنه را رنگ کنید و سپس طرحی را روی رنگ جدید اعمال کنید، قبل از ادامه، حتما اجازه دهید رنگ زمینه به خوبی خشک شود. در پایان کار استفاده از لاک یا رنگ کشنده به دوام و شفافیت کار کمک می کند. توجه داشته باشید که شما فقط از یک لایه از این ماده استفاده می کنید
پیست یخ
نکات مهم قبل از خرید:
اندازه مخزن بر حسب سانتی متر است.
ارسال رایگان فقط در تهران انجام می شود.
ارسال رایگان برای مخازن بالای 1000 لیتر.
خریدهای عمده شامل تخفیف می شود. (برای اطلاع از درصد تخفیف تماس بگیرید)
در صورت نیاز به نصب اتصال به مخزن انتقال، سپرده لازم است.
قبل از خرید، از اندازه مخزن و محل قرارگیری آن اطمینان حاصل کنید.
در حال حاضر وجود فردی مشاور و پشتیبان مردم در مسائل حقوقی و قضایی و آگاه به این مسائل ضروری و ضروری است. مسائل حقوقی مسائلی است که شامل همه مسائل می شود.
برای مشاوره از وکیل حقوقی لازم است آن وکیل در آن امر قضایی یا حقوقی تخصص داشته باشد. در حال حاضر در اکثر کشورهای دنیا موضوعات وکالت به صورت تخصصی دسته بندی می شود اما در ایران این امر به صورت رسمی شکل نگرفته است. مثلا یک وکیل متخصص در امور تجاری است، فقط در این زمینه مشاوره می دهد.وکیل حقوقی در اصفهان اینجا کلیک کنید .
حتما شنیده اید که در امور خود باید از وکیل متخصص کمک بگیرید و سوالی دارید که به چه کسانی وکیل خبره می گویند؟
به شخصی که در بیان قانون مهارت داشته باشد و دانش حقوقی کسب کرده باشد، وکیل نامیده می شود. اما وکیلی که در مسائل خاص نسبت به سایر مسائل قضایی و حقوقی تجربه بیشتری داشته باشد، وکیل متخصص در آن امور نامیده می شود. به عنوان مثال، یک وکیل متخصص در امور کیفری یا امور تجاری.
وکیل خانواده
وکیل خانواده شامل کلیه وکلایی است که از حقوق موکلان خود در امور مختلف در دادگستری دفاع می کنند و از مسائل مختلف خانوادگی مطلع هستند. به همین دلیل معنای عام تری نسبت به نام آن دارد.
وکیل مهاجرت
امروزه مهاجرت بسیار گسترش یافته است به همین دلیل نیاز به وکیل متخصص در این زمینه افزایش یافته است. یک وکیل مهاجرت باید اطلاعات حقوقی کافی و قابل قبولی در امور شهروندی و مهاجرت داشته باشد و بتواند از حقوق افراد در کشور مقصد دفاع کند.
این وکیل باید تخصص حقوقی در امور مهاجرت داشته باشد.
وکیل کارشناس املاک به وکیلی گفته می شود که از مسائل و امور عقیم یا غیر عقیم املاک مطلع باشد. این وکیل در امور حقوقی و قضایی بسیار فعال است.
شرکت های تجاری مانند شرکت های با مسئولیت محدود و سهامی و همچنین شرکت های غیرتجاری مانند شرکت غیرانتفاعی فرهنگی به وکیلی نیاز دارند که اطلاعات کافی در زمینه امور حقوقی شرکت ها داشته باشد و از آنها مطلع باشد و شرکت را یاری کند. تا اهداف قانونی خود را به بهترین نحو پیش ببرد. به این وکیل وکیل شرکت تخصصی گفته می شود.
قراردادهای زیادی بین اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی منعقد می شود. وکیل متخصص در قراردادها، وکیلی است که از این نوع قراردادها مطلع بوده و کنترل کافی بر قراردادها داشته باشد.
وکیل متخصص چک و سفته از مسائل مربوط به این مسائل مطلع بوده و از جزئیات این مسائل آگاه است.