ما رویای تولید محتوای شما را محقق می کنیم. رایا مارکتینگ با بکارگیری بیش از 7000 نویسنده خبره در تمامی حوزه های تجاری، انجام تست تخصصی سئو نویس، داده کاوی و مدیریت اختصاصی توانسته است علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا برای بازاریابی محتوای سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
تولید محتوا یکی از نیازهای اصلی بسیاری از کسب و کارها برای افزایش فروش است. این در حالی است که بسیاری از این مشاغل تجربه لازم برای کار را ندارند. تارگمیک خدمات تولید محتوای متنی را با کمک 22500 مترجم، ویراستار و نویسنده متخصص در زمینه های مختلف ارائه می دهد.
خدمات تولید محتوا است که اطلاعات و تجربیات مختلف را در یک رسانه منتقل می کند. پلتفرم های زیادی برای انتقال محتوا وجود دارد. اینترنت، تلویزیون، رادیو، کتاب، مجلات و غیره. می توان از جمله این پلتفرم ها نام برد. اما آنچه در حال حاضر در این مقاله مطرح می شود محتوایی است که با رویکرد جذب مشتری و بازدید بیشتر در اینترنت تولید می شود.
تولید محتوا یکی از مهم ترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است. با ایجاد محتوای موثر و مخاطب پسند، افراد بیشتری با برند شما آشنا می شوند و در نتیجه مخاطبان شما رشد می کنند. البته توجه به این نکته را فراموش نکنید که محتوای شما باید مطابق با نیازها و دغدغه های مشتریان بالقوه شما ساخته شود.
توجه به شخصیت مخاطب یکی از مهمترین اصول در تولید محتوا است.
محتوا انواع مختلفی دارد که محتوای متنی، محتوای صوتی یا پادکست و محتوای بصری از مهمترین انواع آن هستند.
محتوای متنی یکی از اساسی ترین انواع محتوا است و تاثیر زیادی در کسب رتبه بهتر در نتایج موتورهای جستجو (مانند گوگل، یاهو، بینگ و ...) دارد. هر بار که سوالی را در موتور جستجو تایپ می کنید
در واقع شما برای دریافت محتوای مرتبط با نیاز خود اقدام می کنید. گوگل همچنین محتوای مرتبط را از میان هزاران محتوای موجود پیدا کرده و به شما پیشنهاد می دهد
موتورهای جستجو برای خدمات تولید محتوا متنی با کیفیت بالا اهمیت زیادی قائل هستند. بنابراین هرچه محتوای شما اساسیتر باشد و با نیازها و نگرانیهای مخاطبانتان مرتبطتر باشد، احتمال اینکه به صفحه اول برسید بیشتر میشود. از جمله مهم ترین نکاتی که در تولید محتوا باید رعایت شود، توجه به اصول سئو و شخصیت مخاطب است.
محتوای متنی در تارمیک در 6 قالب مختلف ساخته شده است. این قالب ها برای پوشش نیازهای اکثر مشاغل آنلاین طراحی شده اند. همچنین در مواردی مانند متون ادبی به شکلی منحصر به فرد ارائه می شود. هر کدام از این فرمت های محتوا شرایط و ضوابط خاص خود را دارند که می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه در مورد آنها مطالعه کنید.
کمپین تبلیغاتی بازاریابی 360 درجه به معنای استفاده از رسانه های تبلیغاتی متعدد و متنوع برای رساندن پیام به تمام نقاط تماس است. رسانه های تبلیغاتی مختلف، مخاطبان مختلف. همه بیلبوردها را در شهر نمی بینند. همه از فروشگاه های خاصی خرید نمی کنند و فقط برخی از آنها در یک شبکه اجتماعی خاص حضور دارند.
با انتشار پیام ها در رسانه های مختلف، دامنه مخاطبی که کمپین با آن مواجه خواهد شد افزایش می یابد. همچنین تکرار پیام تبلیغاتی در یک رسانه خاص، تأثیر آن را کاهش میدهد، در عوض، نمایش پیام در رسانههای مختلف و در موقعیتهای مختلف، ماندگاری آن را تقویت میکند. اگر مخاطب به صورت دورهای پیام تبلیغاتی برند را در موقعیتهای مختلف زندگی روزمره خود ببیند، مثلاً هنگام سفر به محل کار، تماشای تلویزیون، هنگام خواندن اخبار روزانه و همچنین در میانه تماشای یک ویدیوی جالب در شبکه اجتماعی مورد علاقه خود. ، بیشتر احتمال دارد که هویت برند و پیام آن را در ذهن خود نقش کند.
مهمترین دلیل برای اجرای یک کمپین بازاریابی نوین 360 درجه، افزایش تأثیر از طریق حضور منسجم و هم افزایی در چندین پلتفرم رسانه ای است. استفاده از رسانه های مختلف و حضور در موقعیت های مختلف روزمره باعث می شود که برند در ذهن مخاطب بی حد و حصر به نظر برسد. پیامهایی که در رسانههای مختلف دیده میشوند، وقتی با ویژگیهای هر رسانه سفارشی شوند، در عین حال، نه تنها تکراری به نظر نمیرسند، بلکه جذابتر و خاطرهانگیزتر میشوند.
طراحی کمپین تبلیغاتی 360 درجه مبتنی بر استفاده از رسانه های متنوع و متعدد است و به همین دلیل می تواند دامنه مخاطبان تحت پوشش (Reach) را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. بیلبورد تبلیغاتی فقط برای رهگذران قابل مشاهده است. تبلیغات تلویزیونی در میانه یک برنامه پرمخاطب مخاطب خاص خود را دارد. یک شخصیت شناخته شده در یک شبکه اجتماعی خاص، کل مخاطبان آن شبکه را پوشش نمی دهد. اما حضور در تمام این نقاط تماس باعث می شود که پیام کمپین توسط مخاطبان بیشتر و گسترده تری دیده شود.
از سوی دیگر، استراتژی بازاریابی 360 درجه راهی برای افزایش تعداد دفعات مشاهده پیام تبلیغاتی توسط مخاطب (به عبارت دیگر، دفعات پیام تبلیغاتی) با استفاده از همپوشانی رسانه ای است. افزایش تعداد نمایش های یک پیام، به خصوص زمانی که پیام برای هر رسانه سفارشی شده باشد، اثربخشی و طول عمر آن را تا حد زیادی بهبود می بخشد.
در نهایت اگرچه در نگاه اول اجرای کمپین بازاریابی 360 درجه به دلیل استفاده از رسانه های مختلف و متعدد پرهزینه به نظر می رسد، اما با توجه به افزایش کارایی، این نوع کمپین در صورت طراحی و اجرای صحیح می تواند به میزان قابل توجهی کاهش یابد. هزینه های تبلیغات بعدی موثر و کارآمد باشد.
بازاریابی 360 درجه در هر مکانی که به دنبال انتقال پیام مؤثر و ماندگار به مخاطبان گسترده است. کمپین های بازاریابی 360 درجه بسیار مفید خواهند بود، به ویژه در مواردی که یک کمپین اقیانوس آبی اهدافی مانند موقعیت یابی، تغییر نام تجاری، افشای هویت برند جدید یا معرفی محصول یا خدمات جدید را دنبال می کند و می خواهد تصویری ماندگار در ذهن مخاطب داشته باشد. ثبت نام . .
مخزن آب به لینک کنید. پلاستیکی یا منبع پلاستیکی ساخته شده از پلی اتیلن مرغوب و ممتاز به دلیل سازگاری با مواد دیگر اغلب برای ذخیره و ذخیره آب و انواع مایعات و حمل مواد شیمیایی تولید و استفاده می شود.
تانکر پلاستیکی با عناوین مختلفی نامگذاری شده است. برخی از مردم به آنها تانک پلیمری مخزن آب دات کام و برخی دیگر آنها را مخازن پلی اتیلن می گویند. این مخازن پلی اتیلن یا پلاستیک معمولاً در صنایع شیمیایی، کشاورزی و ساختمانی برای ذخیره و انتقال آب و سایر مایعات استفاده می شود. رایج ترین کاربرد مخازن پلاستیکی استفاده از آنها به عنوان مخازن بهداشتی برای آب آشامیدنی است.
امروزه انواع آفت کش ها و بسیاری از مواد شیمیایی در این مخازن پلی اتیلن نگهداری، حمل و بسته بندی می شوند. در این مقاله در مورد مزایای مخازن پلی اتیلن، معایب و ضعف آنها، ساختار فیزیکی و شیمیایی اجزای مخازن پلی اتیلن و نکات لازم برای خرید مخزن پلاستیکی مناسب صحبت خواهیم کرد تا بتوانید محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. با آگاهی کامل
مزایای استفاده از مخازن پلاستیکی عبارتند از:
با توجه به نوع و ترکیب ساختاری و سازگاری آنها می توان برای مصارف مختلفی استفاده کرد.
وزن نسبتاً کمی دارد که آن را از سایر انواع متمایز می کند و می توان از آن در سازه ها و مکان های محدود استفاده کرد و همچنین حمل و جابجایی آسانی دارد.
و همچنین به صورت آنلاین و آنلاین (از سایت تانکر پلاستیک) به فروش می رسند و مخازن پلی اتیلن به راحتی در دسترس و قابل خرید و حمل هستند.
قیمت این مخازن بسیار مقرون به صرفه تر از سایر مخازن در انواع مختلف می باشد.
به لطف توانایی پلی اتیلن می توان آن را در اشکال و نقش های مختلف مناسب برای فضاهای مختلف طراحی و استفاده کرد.
محصولات ما به دلیل وجود مواد ضد اشعه ماوراء بنفش در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش خورشید بسیار مقاوم بوده و طول عمر بیشتری دارند و همچنین در برابر خوردگی بسیار مقاوم بوده و طول عمر قابل توجهی از خود نشان می دهند.
نقاط ضعف مخازن پلاستیکی
مخازن پلاستیکی عمر بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر مخازن دارند اما همانطور که همه می دانند هیچ محصولی دائمی نیست و مخازن و مخازن نگهداری و حمل مواد پس از مدتی ضعیف و از بین می روند. نقطه ضعف این مخازن در مقایسه با مخازن فلزی، آسیب پذیری آنها در برابر ضربه های مکانیکی قوی است که در نقطه ای وارد شده و باعث ترک خوردن و شکستن تانکر می شود. اگر مراقبت مناسب انجام شود، جای نگرانی نیست.
اگر تانکر پلی اتیلن فروشگاه البرز مخزن لایه محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش نداشته باشد یا چگالی ضد اشعه ماوراء بنفش در لایه بیرونی آن کم باشد، اگر برای مدت طولانی بیش از ده سال در فضای باز قرار گیرد، اشعه ماوراء بنفش آفتاب می تواند ترکیبات پلی اتیلن موجود در آن را از بین ببرد و آن را از یک ماده سخت و انعطاف پذیر به ماده ای سخت و شکننده تبدیل کند و این باعث کاهش مقاومت مخزن در برابر تنش و افزایش احتمال شکستن مخزن می شود.
در طول فرایند حرارت، قالب در دو جهت ۳۶۰ درجه حرکت داده می شود. این حرکات باعث می شود با ذوب شدن ترکیب، مخلوط حاصل بر روی همه قسمت های قالب بنشیند. پس از تکمیل فرایند، قالب به یک اتاق خنک کننده منتقل می شود که در آن درجه حرارت به آرامی کاهش می یابد و با کاهش دما شکل گیری کامل مخزن از قالب خارج می کنیم.
یکی از مزایای مهم این فرآیند این است که مخازن پلی اتیلن به صورت تک تکه تولید می شوند. در اشکال سفارشی می توان از فناوری جوش پلی اتیلن برای ساخت مخزن استفاده کرد که در مقاله ای دیگر به تفصیل به آن خواهیم پرداخت. در نمای بیرونی یک خط مرزی بین دو قسمت قالب مشاهده می شود که برخی معتقدند مخزن از دو قسمت تشکیل شده است که به هم متصل هستند.
بسیاری از کارشناسان میراث فرهنگی علاقه مند به دیدار با ایرانیان هستند. و این پس از ورود به کروگوهای دیگر و فرک های بیشتر است. پیدایش این هنر را تابک عطار و واشید حدود 5000 سال پیش می دانند. البته آثاری از دیگر کشورهای اروپایی پیدا شده که بیش از 500 سال قدمت دارند! یا 6 حلقه طلا تزئین شده با مینا، حدود قرن 13th. در هر صورت روشن است که هنر میناکاری از دامان ایرانیان و کیشور ایران وارد کشورهای دیگر شده است.تندیس ساعت دار گلدان مینا کاری اینجا کلیک کنید.
مینا هنری لوکس است که از ترکیب دو عنصر آتش و خاک ایجاد می شود. میناکاری در واقع نقشی از نقاشی است که با اجرای آن بر روی فلزاتی مانند طلا، مس و نقره، اجسام را تزئین می کند.
پشت مینای لعاب دار به دو صورت کک سازی و خمشی انجام می شود
عمل آوری:
به این ترتیب سطح فلزی مورد نظر به شکل دایره برس کشیده می شود و با قرار دادن کاغذ در مرکز دایره، سطح ظرف و سطح ظرف شکل می گیرد. با برخورد به دیوار شکل گرفته است. سفال های مذکور دارای شکل و طرح کلی نصار راد برید است.
در این روش اقلام تک تکه مانند بشقاب یا کاسه توسط دستگاه خم کن ساخته می شود. اگر دستگاه مورد نظر از چند قسمت (مانند: آب نبات، آجیل، شکلات و ...) تشکیل شده باشد، از ترکیب مس، روی و برنج به همراه پودر قلع یا بوراکس برای پوشاندن درزها با استفاده از لحیم کاری استفاده می کنند.
میناکاری نیز مانند انواع هنرهایی که در کشور عزیزمان وجود دارد بسیار گسترده و پر از ظرافت های آن است، قبل از خرید انواع ظروف میناکاری شده، آشنایی با طرح های مختلف این هنر بر روی ظروف می تواند شما را در انتخاب دقیق یاری کند. آماده کمک است
رایج ترین مینای نیل گون مینا موجود در بازار مینای رنگ شده است. برای طراحی مینای نقاشی در مرحله اول سطح مورد نظر ورق انتخابی را به هر شکل دلخواه برش می دهند، در مرحله بعد که بسیار مهم است ورق یا سطح کار خم می شود تا از شکستگی ورق جلوگیری شود. یعنی ته گی را روی حرارت زیاد سرخ کنید و بلافاصله در آب قرار دهید به همه این مراحل راک می گویند. سپس برای زدودن گریس ورق کار که معمولا مسی است با استفاده از محلول جوهر آب و جوهر گوگرد، ورق را دوغاب می کنند.
سپس کل کار سه بار لعاب می شود. در این مرحله که لعاب کار آماده شد می توان طرح مورد نظر را روی آن کشید و سپس حرارت داد، در این قسمت برای فرم دهی و ثبات رنگ کامل می توان جسم را چهار تا پنج بار حرارت داد. البته کارهایی با زمینه طلایی و رنگی معمولاً پنج بار در کوره قرار می گیرند، اما کارهای با زمینه سفید چهار بار در کوره قرار می گیرند.
سفالگری یکی از قدیمی ترین صنایع بشری است و به گفته برخی از محققان، زادگاه سرامیک ایران است.
چرخ سفالگری نیز یکی از قدیمی ترین ماشین های ساخت بشر است و طبق شواهد موجود اولین چرخ سفالگری در مصر ساخته شده است.
اما سابقه تولید ظروف چینی به بیش از 1700 سال می رسد و زادگاه ظروف چینی کشور چین است و پس از مدتی شهرت این ظروف به کشورهای دیگر هم رسید.
امروزه بسیاری از ظروف چینی قدیمی و کمیاب در موزه های معروف دنیا نگهداری می شوند.
تاریخچه صادرات ظروف چینی از چین به قرن هشتم میلادی باز می گردد و مقصد این صادرات منطقه خاورمیانه بوده است و در ابتدا فقط اشراف و پادشاهان از این ظروف استفاده می کردند اما کم کم این ظروف جای خود را در بین تجار و بازرگانان باز کردند.
اساساً چینی محصولی از صنعت سرامیک است که برای سرو غذا تهیه می شود.
این شناورها بر اساس نوع فرآیند تولید به گروه های مختلفی تقسیم می شوند: فرآیند حرارتی، دمای پخت، شفافیت، عبور نور و درصد جذب آب و ....
برخلاف موادی مانند کریستال، چینی در تماس با غذای داغ به سرعت گرم نمی شود و همچنین در هنگام گرم شدن یا سرد شدن به راحتی نمی شکند. همچنین این ظروف فاقد هرگونه ماده سمی و مضر هستند.
غذاهای چینی یکی از سالم ترین غذاهایی هستند که هیچ مشکلی برای سلامتی شما ایجاد نمی کنند. سرویس چینی 27 پارچه کلیک کنید.
خاک رس چین یا کائولن نوعی خاک سفید نرم است که اولین بار در چین برای ساختن سفال استفاده شد.
خاک چین حاوی سیلیس (46 درصد)، آلومینیوم (14 درصد) و 14 درصد آب است. خاک رس چینی دارای خواصی است که در دمای بسیار بالا براق، سفید و سخت می شود، به همین دلیل از این ماده برای ساخت انواع ظروف چینی مانند بشقاب، فنجان و همچنین کاشی و سرامیک و سایر محصولات چینی فروشگاه چینی زرین ایران استفاده می شود.
به طور کلی، فرآیند تولید پرسلن را می توان به صورت زیر نوشت:
تهیه مواد اولیه
درست کردن فرنی
ریخته گری
خشک
ایجاد قلب
پخت بیسکویت
لعاب دادن
ساخت فرنی
فیلتر پرس
اکسترود شود
تشکیل مطبوعات
آشپزی لاالاب
تزیین
پخت برای تزئین
رتبه بندی
بسته بندی
ظروف چینی خانه زرین انواع مختلفی دارند مانند: چینی ضخیم و بسیار بادوام، چینی کاغذی که بسیار نازک و براق است، استخوانی و بسیار گران قیمت و چینی با ضخامت متوسط.