بازرگانی ساینا ویژن

واردات انواع روغن

بازرگانی ساینا ویژن

واردات انواع روغن

هتل هوشمند چیست

 امروزه یکی از مهم ترین تحولات فناوری در صنعت هتلداری، ظهور و رشد فناوری هتل های هوشمند است. این هتل این قابلیت را دارد که به طور همزمان از هتلداران و مهمانان بهره مند شود. همچنین به طور بالقوه دارای مزایای مالی است و تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

در حال حاضر اکثر هتل های معروف دنیا در حال هوشمند شدن هستند و تبدیل هتل به هتل هوشمند می تواند تجربه بسیار خوبی را برای مهمانان، زندگی بهتر برای کارکنان و کاهش هزینه ها برای مدیران به ارمغان بیاورد.سیستم هوشمند سازی هتل اینجا کلیک کنید.

هتل هوشمند چیست؟

هتل هوشمند سیستمی است که در آن کارهایی مانند رزرو اتاق، باز کردن درب، تغییر وضعیت روشنایی و سایر خدمات هتل با فشار دادن یک دکمه روی تلفن همراه انجام می شود. در این هتل همه از مسافران و مهمانان گرفته تا کارکنان هتل از تلفن همراه خود برای انجام کارهای خود استفاده می کنند.

یک هتل هوشمند از ابزارهای متصل به اینترنت استفاده می کند که توانایی تعامل و ارتباط با یکدیگر را دارند. به این سیستم متصل به هم، اینترنت اشیا (IoT) نیز می گویند. با IoT، حتی دستگاه های معمولی نیز می توانند هوشمند شوند.زوریل

هتل های هوشمند با استفاده از یک سری فناوری های پیشرفته در مهمان نوازی، تجربه خوشایندی را برای مهمانان و هتلداران فراهم می کنند. هتل های سنتی نیز با اتوماسیون و استفاده از هوش مصنوعی می توانند به هتل های هوشمند تبدیل شوند.


در هتل های هوشمند، فرآیند رزرو اتاق توسط ربات و یا به صورت آنلاین انجام می شود و مهمانان از طریق اپلیکیشنی که بر روی تلفن همراه خود نصب می کنند، این امکان را دارند که تمامی وسایل داخل اتاق را کنترل کنند.

امکانات هتل هوشمند

بهینه سازی زمان کار کارکنان

بسیاری از کارهای روزمره و پاسخگویی به سوالات متداول مهمانان با تلفن همراه انجام می شود. بنابراین کارایی پرسنل هتل افزایش می یابد و به نیروی کار کمتری نیاز است.

کاهش هزینه ها و افزایش درآمد

از آنجایی که سیستم روشنایی و کنترل دما در این هتل ها هوشمند آویو است، در مصرف انرژی صرفه جویی شده و هزینه ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. در عین حال، فراوانی امکانات رفاهی هتل، مهمانان بیشتری را جذب می کند و درآمد را افزایش می دهد.

پاسخ مهمان در زمان واقعی

اکثر سوالاتی که پیش از مهمانان مطرح می شود مشابه یکدیگر بوده و تنها 10% آنها مربوط به سوالاتی است که نیاز به پیگیری توسط کارکنان یا مدیر هتل دارد. بنابراین در هتل هوشمند 90 درصد پاسخ ها قبلا در اپلیکیشن داده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.